31 Mart 2010 Çarşamba

'Sezen Aksu'ya sempatim var'


Büyüyünce ne olacaksın sorusuna futbolcu yerine Rıdvan diyen çocukların, spor yazarı yerine Uğur Meleke demesine hiç şaşırmayacağım güzel insan bu hafta Karşı Pencere'nin konuğu... Yazılarını beğenerek okuduğumuz, yorumlarını ilgiyle takip ettiğimiz Milliyet gazetesinin sevilen yazarı Uğur Meleke'nin Sezen Aksu hayranı olduğunu biliyor muydunuz? Ryan Giggs'i dünya gözüyle izledim ya daha ne isterim şu ayak topundan diyen Uğur abiyle de güncel futbolun dışına çıktık...

Uğur Meleke ne tür müziklerden keyif alır?

Sezen Aksu'ya özel bir sempatim olduğunu söyleyebilirim. Bütün diskografisinin yanında konser kayıtları, başka albümlerde yer alan şarkıları gibi özel bir arşivim var.

Bir futbol programında kapanış için bir müzik istense nasıl bir seçimi olur?

Bizim Futbol Kulübü'nün jenerik müziği harikaydı. EURO 96'nın şarkısı: Football is coming home.

Dünya Kupası denildiğinde aklına ne gelir?

İlk bilinçli izlediğim Dünya Kupası. Kişisel tarihimin en güzel dünya kupası. Meksika'86.

Bugüne kadar oynanmış maçlar düşünüldüğünde şu maçta tribünde olmayı çok isterdim ya da gittiğim şu maçı unutamadım dediğin bir maç oldu mu?

EURO 2008'deki Çek Cumhuriyeti - Türkiye maçı tabii çok acayipti.

Tribünde olmak isterdim diyebileceğim maç, Meksika'86 İngiltere-Arjantin yarı finali...

Çıplak gözle şu futbolcuyu da izledim ya, daha ne isteyeyim dediğin bir isim var mı?

Ryan Giggs...

Hiç yorum yok: