25 Nisan 2010 Pazar

Arda gitmek istiyor...

Galatasaray'ın kaptanı Arda Turan, geçen haftalarda taraftarların kendisine gösterdiği tepkiye üzüldüğünü ve ''Kusurum olsaydı büyüklerim gereken uyarıyı yapardı'' dedi.

Bursaspor ile yapılan karşılaşma sonrası basın toplantısı düzenleyen, ancak stattan ayrıldığı sırada bir kez daha basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Arda, kendisinin robot olmadığını belirterek, ''Ben Tugay'ı, Arif'i ıslıklamadım. Ben de onlar gibi olmak istiyorum. Onların geldiği yerden geldim. Kusurum olsaydı, büyüklerim gereken uyarıyı yapardı. Ben robot değilim. Kimseye kırgın değilim ama onların da aileme ve sevdiklerime saygılı olmalarını bekledim'' dedi.

Şampiyonluk konusunda hangi takımı şanslı gördüğü yönündeki soru üzerine yıldız oyuncu, ''Biz olamıyorsak, kimin olduğu önemli değil'' ifadesini kullandı.

Hiç yorum yok: