20 Nisan 2010 Salı

Mourinho'ya ya Madrid kapı şen ola...

Futbolda, Avrupa Şampiyonlar Ligi yarı final ilk maçında İtalya'nın Inter takımı, İspanya'nın Barcelona takımını 3-1 yenerek, rövanş için avantaj elde etti.

Aslında Barcelona'nın tur için hala Inter'den daha çok şansı var diye düşünenler olduğunu biliyorum... Nou Camp'ta muhteşem bir geri dönüş, Messi ile gideni geri getirme çabası izleyeceğimiz inancı bende de yok değil..

Ama Mourinho'nun İnter'inin 3. golden sonra Barcelona'ya 2 farklı üstünlük kurma başarısı göstermiş olması Guardiola'nın pek de alışık olduğu bir durum değil...Mourinho'nun ŞL'yi kafasına koymuş olmasının... Barcelona'yı eleyerek buna ulaşma seçeneğiyle birlikte verilmiş olması... Olur da kupaya uzanırlarsa...Antrenörlüğe başladığı Barcelona'nın aslında deli gibi isteseler de sırf bu nedenle istemezük diyen ebedi rakibi Real Madrid'e doğru yola çıkacağını düşünüyorum...

Her düşünce birbiriyle bağlantılıdır... Taraftarın da Madrid yazan göndermesi... Bize bu kupayı getir, nereye gidersen git özgürlüğünün belgesidir biraz eşeleyip bilinçaltı okumaya doğru giderseniz...

Aklımdayken yazmak istiyorum... Maxwell, İbrahimoviç ve Eto'o için ilginç bir maçtı kabul ediyorum... Eski takımlarına karşı oynadılar... Ama bence asıl Milito kardeşlerin çekişmesi dikkat çekiciydi... Forvet Milito sahada golünü attı, savunma Milito kulübede oyuna girmedi dahi...Inter'in bana kalırsa son yıllarda yaptığı en büyük transfer... Zaragoza'dan free olarak Genoa'ya geçen ve orada kral olan Arjantinli'nin Dünya Kupası'nda da Tevez'in yanına yerleşmeyi hak eden bir performans sergilediğini söyleyebiliriz rahatlıkla...




Hiç yorum yok: