2 Nisan 2010 Cuma

Maradona mı, Messi mi?

* İnsanlar, Messi’yi Maradona ile kıyaslamakta haklılar. Artık Maradona ile kıyaslanabilir. (Stuttgart Teknik Direktörü Christian Gross)
* Maradona’yı tekrardan görmüş gibi oldum, ama çok daha hızlı ve yenilikçi bir şekilde. Messi’yi sahada durdurmak çok zor. (Zaragoza Teknik Direktörü Jose Aurelio Gay)
* Hiç şüphe yok ki artık onu Maradona’yla kıyaslayabilirsiniz. Hatta Messi daha iyi. O hâlâ çok genç ve önünde çok uzun bir kariyer var. (Barcelona’lı futbolcu Dani Alves)
* Messi’yi tanımlayacak söz bulamıyorum. Ama Messi’yi Maradona ile kıyaslamak için henüz erken. Dünyanın en iyi futbolcuları, ancak futbolu bıraktıklarında birbirleriyle kıyaslanabilir. Benim kuşağımda, gördüğümüz en iyi futbolcu Maradona’ydı. Bunun değişeceğini sanmıyorum. (Barcelona Teknik Direktörü Guardiola)
* Messi-Maradona kıyaslaması saçma. Maradona olay yaratan, şaşırtıcı bir oyuncuydu, sahada inanılmaz işler yapardı. Messi de şu an bunu yapıyor. Onun oyunundan faydalanalım ve onu rahat bırakalım. (Johan Cruyff - Katalan El Periodico gazetesi)
* Birinin benden daha iyi olması gerekiyorsa, o kişi Arjantinli olmalı. Leo (Messi) benden iyiyse, tamam. Diego Maradona dünyanın en mutlu insanı olur. (Arjantin Milli Takımı Teknik Direktörü Maradona)
* Milyonlarca yıl geçse de Maradona’nın yanına yaklaşamam. Ona biraz benzemek isterdim, çünkü o gelmiş geçmiş en büyük futbolcu. (Messi)

Not: Nilay Yılmaz'ın Milliyet gazetesinde yer alan bu derlemesi oldukça ilgi çekiciydi

Hiç yorum yok: