1 Nisan 2010 Perşembe

"Volkan'dan çok şey öğreneceğim"




Türk futbolunun en fazla sıkıntı çektiği bölgelerden birisi kaleciler. Yabancı kalecilerin istilası altında aradan sıyrılan çok önemli isimler olsa da önemli olan devamının gelmesi. Röportajımın konuğu işte böyle bir isim. Karşıyaka'dan geldiği Trabzonspor'da Tony Sylva gibi önemli bir kaleciyi arkasında bırakarak eldivenleri eline geçirdi ve yeteneklerini sergileme fırsatını buldu. Öyle ki, Süper Lig'de arka arkaya 15 maç oynadıktan sonra A Milli Takım'ın kapıları ona ardına kadar açıldı.


A Milli Takım'ın Honduras maçı öncesinde aday kadroya çağrıldın. Bu davet senin için bir sürpriz oldu mu?


15 maçtır Trabzonspor'un kalesini koruyordum. Gün geçtikçe de performansımın arttığını düşünüyordum. Açıkçası benim için sürpriz olmadı. Çünkü bunu hak ettiğim görüşündeyim. Şu anda çok mutluyum. Oğuz Hocaya ve Engin Hocaya bana güvendikleri için ayrı ayrı teşekkür ediyorum.

EURO 2012 elemelerinde forma giymek ve kendini ispat etmek için önünde yeterince zamanın da imkânın da var. Volkan Demirel'le rekabetin için neler söylersin?

Volkan ağabey, Türkiye'deki en iyi kalecilerden biri. Bana ve genç oyunculara yaklaşımından da çok iyi bir insan olduğunu anlamak mümkün. Rekabet ortamının başarıyı getireceğini düşünüyorum. Ondan öğreneceğim çok şey var. Önümde kendimi göstermek için çok süre olduğunu düşünüyorum. İnşallah kendimi gösterme imkânı bulurum.

Not: Tam Saha dergisinden Türker Tozar'ın röportajının tamamını okumak için tıklayınız.

Hiç yorum yok: