27 Nisan 2010 Salı

Torres yol mu yapıyor?

News of the World gazetesine açıklamada bulunan Liverpool ve İspanya Milli Takımı'nın forvet oyuncusu Torres, İngiltere Premier liginde fizik gücünün yoğunluğunun "oyuncuların canını çıkardığını” söyledi. İşte Torres'ten inciler...

"Burada oynamaya devam edersem, 5-6 yıl sonra ne durumda olacağımı düşünemiyorum. Bu, futbolu bıraktığımda bana sorun oluşturabilir. Fizik gücü yoğunluğu diğer ülkelerin liglerindekinden fazla”

"Premier ligde mücadele çok zor. Bu ligi ve oyuncularını her zaman beğendim. Burada 3. yılım ve Gerrard, Rooney ve Lampard seviyesindeki oyunculara şaşırıyorum, çünkü Premier Lig oyuncuların canına okuyor”

"Rafael Benitez bildiğini okuyan ve bazen yorucu biri, ancak beni nasıl canlandıracağını biliyor. Rafa, burada olmasaydı ben de gelmezdim”

Hiç yorum yok: