29 Nisan 2010 Perşembe

Kocaman karar odasında...


Aykut Kocaman, sezon başından bu yana yürüttüğü sportif direktörlük görevinde zorluklar yaşadığını ve yaşayacağını vurgularken, “Kimsenin elinde sihirli değnek yok. Hele benim gibi insanlar böyle bir şeyi asla düşünmezler. Zorluklar yaşandı, yaşanıyor, yaşanacak. Bu işin bir parçası. Benim yaşadığım en büyük sıkıntı sportif direktör denilen kişiye sağlam bir zeminin ülkemizde henüz oluşmamış olması” diye konuştu.

“Futbol oynamayı, dolayısıyla sahanın içini çok özledim” diyerek, gönlünden geçenin teknik direktörlük yapmak olduğunu söyleyen Kocaman, “Bundan sonra sportif direktör ya da teknik direktör olarak yoluma devam edeceğim. Profesyonel yöneticilikten de öğrendiğim şeyler oldu. Sportif direktörlüğü bırakmak ya da bırakmamakla ilgili kararı henüz vermedim. Sonuçta profesyonel bir iş yapıyorum, benim performansımı da yöneticiler değerlendirecektir” dedi.

Hiç yorum yok: